DO DOPRAVY ZADARMO CHÝBA OBJEDNAŤ ZA 40 EUR

Bytove-parfemy.sk - bytové parfumy, difuzéry, aróma lampy, vône do autaBytove-parfemy.sk - bytové parfumy, difuzéry, aróma lampy, vône do auta

Aká je naša filozofia

„Prevoňajte svoj svet a spestrite ho vo veľkom štýle.“

Prichádzame s množstvom originálnych a štýlových doplnkov nielen pre voňavý a pohodlný domov. Naša práca sa odráža od vedeckých štúdií, ktoré potvrdzujú, že:

  • Ľudský čuch ovplyvňuje 75% denných emócií a hrá dôležitú rolu v pamäti
  • Vôňa je priamo prepojená s časťou mozgu, ktorá zodpovedá za tvorbu spomienok; to, čo človek vidí si zapamätá asi z 50%, a to na 4 mesiace; vôňu, ktorú cítime, si zapamätáme na celý rok, a to s presnosťou 65%
  • Vôňa je jednoznačným spúšťačom emócií, dokáže dodať energiu a povzbudiť, upokojiť a zrelaxovať alebo napríklad aj pomôcť pri sústredení, zredukovať stres alebo skvalitniť spánok.
  • Vôňa podporuje dobrú náladu, jemná vôňa dokáže veľmi ľahko dostať do pohody a skrášliť naše bezprostredné okolie.
  • Vôňa dokáže pôsobením na ľudské zmysly podporiť efektívnosť práce, prieskumy dokazujú, že ľudia pracujúci vo voňavom a príjemnom prostredí vykazujú vyšší pracovný výkon a efektivitu práce
  • Vôňa sa stáva veľmi kľúčovou súčasťou prezentácie a marketingu spoločnosti aj podporou predaja, a to veľmi účinným spôsobom, zákazníci sa totiž do voňavého prostredia veľmi radi vracajú, podľa celosvetových štúdií strávia v pohodlných priestoroch oveľa viac času a majú tendenciu nakupovať viac.

Skutočnosť, že vône majú vplyv na podprahové ľudské reakcie otvorila dvere svetu scent-marketingu.

Čuch primárne a priamo reaguje na limbický systém. Miesto, ktoré ovplyvňuje zmysly a emócie. Táto časť tela dokonca koordinuje všetky telesné funkcie neovplyvniteľné ľudskou vôľou, ako je napríklad srdečný tep. Emócie sú potom prevedené priamo na fyzické reakcie, napríklad srdce bije rýchlejšie a spôsobí aj začervenanie, prípadne zblednutie pokožky. Je teda hneď zrejmé, prečo vône dotvárajú vzťahy aj k ostatným, či už blízkym alebo neznámym osobám, veciam, prostrediu. A práve scent-marketing tento fenomén využíva – a úspešne.

Pozitívne a príjemné vnemy navyše silno pôsobia aj na ľudskú produktivitu. Ak k ním prirátame ešte aj príjemný personál, vybavenie danej miestnosti, svetlo a akustiku a všetko budeme zohľadňovať, úspech je na svete. Bez ohľadu na to, či scent-marketing využívame „sólo“ alebo v interakcii s ostatnými marketingovými nástrojmi.

Vôňa povie viac než tisíc slov.

Vôňa nám umožňuje snívať, vzbudzuje pocity a emócie, otvára naše srdce veciam okolo, vrátane výrobkov, ktoré sú nám predstavené, a ľudí, ktorí sa nám snažia poradiť či pomôcť.

Vôňa uspeje všade.

Príťažlivá vôňa je ako príjemné privítanie. Dodá vášmu domu, bytu či obchodu osobitý nádych.

Vôňa dotvára osobnú pohodu, okolitú atmosféru. Ak miesto, kde sa práve nachádzate, príjemne vonia, fragrancia vás núti zostať. Vzbudzuje žiadostivosť a chuť navrátiť sa na miesto, kde vám bolo príjemne.

Vôňa sama môže vytvoriť aj v uponáhľanom dni miesto plné relaxácie, odpočinku a pokoja.